Parfüm Fiyatlarını Karşılaştırma Siteleri

Tüm blog okuyucularıma güzel bir cumartesi akşamından selamlar diyerek yazıma başlamak istedim. Dün kişisel işlerimden dolayı maalesef yazı yazamadım ve sizlere vermem gereken bilgileri veremedim. Bugün dün vermek istediğim bilgileri sizlere vereyim dedim. Öncelikle bildiğiniz üzere blogumda parfüm fiyatlarından bahsediyorum. Zaten son 3 gündür yazdığım yazılarda da bunu görebilirsiniz. Bugünkü yazımda googleda ucuz parfüm arama yöntemlerinden birisini göstererek hangi sitede fiyatları karşılaştırabilirsiniz bunu göstereceğim. İlk olarak www.google.com adresine gidiyoruz ve karşımıza çıkan arama kısmına yazacağımız kelime aslında çok basit. “Ucuz Parfüm Fiyatları” yazdığımızda karşımıza bazı siteler çıkacak. Bu sitelerde fiyat karşılaştırma sitesi olan “akakçe” ve “ucuzu” sitesi fiyat karşılaştırma siteleridir. Buraya girerek sizde aradığınız parfüm ismini buraya yazarak rahatlıkla parfüm fiyatlarını karşılaştırabilirsiniz. Resimli olarak siz örneği sunuyorum.

Yarın ki ve daha sonraki bir kaç yazımda bu sitelerden nasıl parfüm fiyatını karşılaştırabileceksiniz onu anlatacağım.

Bir Cevap Yazın

